Nu har jag skaffat ny blogg :)

Nu har jag skaffat ny blogg igen, devote.se var en riktigt komplicerad sida för någon som bara vill blogga. Hur jävla svårt ska det vara liksom? Man ska göra det snabbt när man har tid.



Okej, jag gick på gi i 2 veckor. gick skit bra. Sen sa det stopp, jag gav upp.
Men nu är det dags för att ta nya tag, så ska träna mera (på tk) här i Halmstad, Äta mindre och defenitivt inga kolhydrater, och fdricka mindre. För i helgen har det blivit riktigt mycket alkoholdryckr med socker och sklt i. Skärpning. haha.

Nu är klockan snart åtta och jag tänkte faktiskt ta en promenad, för imorgon börjar jag jobba igen :D tjoho!
Nej inte så värst mycket "tjoho" för ajg börjar 10 och slutar klockan sju. Känns som hela jävla dagen. Men där kan jaag springa runt och leka ball, haha. Man akn alltid försöka.

Puss så länge, kommer snart igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback